Якісне обслуговування в громадському транспорті, буде чи ні?

5 Квітня 2017 12:06

АЛЬО! ВАМ СТУЧАТ! 

Про факти неякісного обслуговування в маршрутках та тролейбусах, невиконання перевізниками договорів чернівчан закликають повідомляти муніципальний контакт-центр за телефонами 15-80, 588-888, (050) 222-1580 та (096) 222-1580. Також можна залишати повідомлення на сторінці муніципального контак-центру у соціальній мережі Facebook, або на електронному сервісі «Відкрите місто» http://www.opencity.in.ua

Мова йде про поганий санітарний стан транспортного засобу, неетичну поведінку водія або кондуктора, відсутність у водія ідентифікатора з П.І.Б. і фотографією, відмову надати пасажиру квиток, голосну музику у салоні, відсутність у салоні інформації про перевізника, маршрут із зазначенням усіх зупинок та графіком (розкладом) руху, вартість проїзду, права та обов’язки водія і пасажира, а також паління або розмову водія за кермом, неправильне паркування на зупинках та порушення правил посадки і висадки пасажирів, графіків і розкладів руху, на соціальних маршрутах – відмову у безоплатному проїзді громадянам, які мають таку пільгу.

Свої звернення необхідно подавати до муніципального контакт-центру в форматі: № маршруту, № транспортного засобу, дата, час та зміст скарги). У повідомленні необхідно зазначати дату, час, номер маршруту, номер транспортного засобу, зміст порушення, за можливості надається фотофіксація, а також контактні дані осіб, які погодилися стати свідками.

На основі цих звернень формуватимуться акти та застосовуватимуться до перевізників штрафні санкції.