У рамках пілотного проекту «Шлюб за добу» молодята вже у квітні можуть скористатися новим сервісом Мін’юсту – експрес-реєстрацією шлюбу за 24 години. Наразі цей проект буде реалізовано у Хотині. Розповідає начальник районного відділу ДРАЦС Головного територіального управління юстиції у Чернівецькій області Світлана Кушнір: – Мінімальний термін для реєстрації шлюбу з моменту подання заяви скорочено із 30 днів до 1 доби. Процедура справді швидка. Для цього потрібно лише звернутися до організатора шлюбної церемонії (міської ради), обрати час і місце проведення реєстрації та укласти відповідний договір про надання послуг. Свідоцтво про шлюб видається одразу, і протягом 24 годин з моменту реєстрації дані додаються до відповідного реєстру. Наказом ГТУ юстиції у Чернівецькій області організатором державної реєстрації шлюбу в скорочені строки визначено Хотинську міську раду, що за адресою: м. Хотин, вул. Незалежності, 52, поштовий індекс 60000, e-mail: Hoti_amu@ukr.net, тел.: 2-12-61, 2-28-36. Які документи необхідні Щоб зареєструвати стосунки за прискореною процедурою, необхідні такі ж документи, що й для звичайної реєстрації шлюбу, а саме: паспорт громадянина України, паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства.
У разі, якщо заявником є іноземець, особа без громадянства додається документ, що підтверджує законність його (її) перебування на території нашої країни. Якщо заявники або один із них раніше перебували в шлюбі, документи, що підтверджують припинення попереднього шлюбу або визнання його недійсним (свідоцтво про розірвання шлюбу, відповідне рішення суду, яке набрало законної сили, свідоцтво про смерть одного з подружжя, висновок відділу державної реєстрації актів цивільного стану про анулювання актового запису про шлюб, який є недійсним тощо). Документи, складені іноземною мовою, подаються разом з їх перекладами на українську, засвідченими в установленому порядку. Ціна залежатиме від виду церемонії і місця проведення. Зокрема, можливе одруження і в Хотинській фортеці.