АКТУАЛЬНА ТЕМА
Я батько не останньої учениці у Чернівцях https://www.facebook.com/iryna.pro + . Донька – переможниця програми Flex і зараз навчається у США у звичайній школі. Саме її американський досвід переконав мене: мовчати не можна, треба цей бардак в освіті якось ворушити. В мене є великий досвід за 10 років у цьому “бізнесі” і я знаю усе його нутро. В аттачі лише один маленький епізод, з якого можна почати дискусію у пресі. Подивіться, будь ласка. Можете надрукувати його у БукІнфо, якщо цікаво.
Це тільки голі факти та документи. Чому Чернівецька область з року в рік пасе задніх з окремих предметів на Всеукраїнських учнівських олімпіадах? Це більш ніж красномовно пояснює конкретний приклад олімпіади по біології. Після шкільного (1-го) етапу олімпіади проводиться міський (2-й) етап, – пише тато учениці.
За його дослідженням, журі розподіляє призові місця наступним чином:
Далі управління освіти ЧМР своїм наказом №67-відр від 16.03.2017р. відправляє учня 11 класу Цуркана І.М. на фінальний етап, не звернувши уваги на те, що він навіть на міському етапі показав результат 63,8% від загальної кількості балів.
Постає закономірне питання: яким чином учень з таким рівнем підготовки посів 1-ше місце на обласному етапі? Ще ганебніша, особливо для Буковини, ситуація з українською мовою та літературою. Так само – останнє місце в Україні згідно із офіційним рейтингом МОН. Тільки вдумайтесь: край, який дав світу Юрія Федьковича, Ольгу Кобилянську, Сидіра Воробкевича, Омеляна Поповича, Дмитра Загула, Ірину Вільде, Михайла Івасюка та багатьох інших письменників та поетів, нині поступається Луганську та Донецьку.
Ви тільки вдумайтесь: при існуючій системі, якщо трапляється такий «блатний» учень, то ціле покоління втрачає сенс ходити на ті олімпіади. Талановиті та обдаровані ніколи не доберуться до фінального етапу, вони завжди будуть другими, третіми чи десятими, а область в цілому – останньою.
Спеціально для БукІнфо (с)