Через високу конкуренцію автомийники намагаються змусити клієнта заплатити якомога більше. Експерти розповіли, як не переплачувати за мийку автомобіля.
Як правило, адміністратор автомийки відразу пропонує додаткові послуги, наприклад, чистку пластика в салоні. Клієнт може подумати, що йдеться про комплексну мийку, проте платити потрібно буде окремо за мийку кузова і чистку пластика. Тому краще заздалегідь уточнити подробиці про послуги та їх вартість.
Нерідко власники автомийок прагнуть заощадити на спецшампунях та автокосметиці. При несильному забрудненні працівник сервісу може зовсім не використовувати шампунь або розбавляти засіб водою, через що на кузові з’являються білі розводи. Крім того, дешеву «хімію» можуть продавати за ціною дорогої.
Якщо автомобіль занадто брудний, мийники, як правило, просять доплатити. Варто пам’ятати, що клієнт платить за послугу, а не за «порцію шампуню».
Автомийники можуть брати гроші за послугу, яку не надали. Наприклад, для прибирання салону повинні застосовуватись засоби для очищення стекол і пластика, проте недобросовісні працівники обмежуються вологою ганчіркою.
Потрібно не соромитися ввічливо висловити адміністратору невдоволення, якщо послуга була надано неякісно. Відзначимо, що це легко перевірити – досить провести білою серветкою по кузову.