Депутати Київради погодили розробку Міської комплексної цільової програми підвищення організації та забезпечення безпеки дорожнього руху до 2022 року. Вона пропонує відмовитися від маршруток та оновити парк автобусів, тролейбусів і трамваїв, пише «Вечірній Київ». Зараз 40% маршрутних таксі у Києві курсують незаконно.
«Головна ідея проекту – перехід від прецедентного підходу формування інфраструктури Києва до стратегічного. Розвиток транспортної галузі столиці має відбуватися паралельно з гармонізацією відносин між пішоходами та автомобілістами, бо на перший план винесене питання забезпечення безпеки руху. Що, до речі, в перспективі можна зробити іміджевим стовпом, опорою Києва. Досвід багатьох європейських столиць свідчить про те, що головне – комплексна організація дорожнього руху значно підвищує безпеку для водіїв та пішоходів, мінімізує затори та оптимізує час, що витрачається містянами на дорогу», — зазначив автор ініціативи, депутат Київради Олександр Пабат.
Розробку цільової програми мають затвердити депутати на пленарному засіданні Київради. Після цього Департамент транспортної інфраструктури впродовж шести місяців має створити документ щодо підвищення організації дорожнього руху до 2022 року.
Нагадаємо, Київпастранс змінив маршрути громадського транспорту через фінал ЛЧ.